- March 9, 2021 at 11:42 #31379JOAQUIN PRADOS CORDONParticipantPosts: 16Threads: 22Joined: Mar 2018
- March 9, 2021 at 11:44 #31381Oleksandr KramerModeratorPosts: 258Threads: 1137Joined: Aug 2009
You can easily uncompress archived files using windows explorer menu
- March 9, 2021 at 12:52 #31385JOAQUIN PRADOS CORDONParticipantPosts: 16Threads: 22Joined: Mar 2018
yes but it takes a long time to unzip, rename the file to the thumbnail, create a root folder “maps” and copy all the assets to that folder copy the max file to the thumbnail folder and then drag to 3d max, it might be a good idea to do it all atomatically.
- May 11, 2021 at 21:16 #32030JOAQUIN PRADOS CORDONParticipantPosts: 16Threads: 22Joined: Mar 2018
I have just found a script that seems to work like the idea I discussed, it would be great if something similar could be implemented
- January 10, 2022 at 04:56 #34464FFnc LuisParticipantPosts: 0Threads: 2Joined: Jan 2022
Mi pedido es similar, pero seria que en el menú modelos fuera compatible con los formatos de compresión (rar,zip,7z), y que se pudieran insertar arrastrando desde el archivo comprimido desde project manager a la ventana de 3ds max, para ahorrar espacio en el disco duro pues los formatos .max ya comprimidos reducen mucho su tamaño, y dando por sentado que ya están organizados sus mapas y materiales correctamente. Solo seria que se pudieran abrir e insertar los modelos desde el formato RAR o cualquier otro de compresión.
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